У ПФУ розповіли про особливості заповнення заяви-розрахунку

Для отримання фінансування по лікарняних починаючи з 1 січня 2023 року заява-розрахунок подається до ПФУ через особистий е-кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг

Функціонал пункту меню «Заяви-розрахунки» особистого кабінету страхувальника дає можливість пошуку та перегляду заяв-розрахунків згідно з визначеними критеріями:


  1. період реєстрації листків непрацездатності, тип заяви-розрахунку (за електронними листками непрацездатності);
  2. здійснення формування (редагування) та відправки заяви-розрахунку до ПФУ.


Під час формування заяви-розрахунку використовується інформація з електронного листка непрацездатності та Реєстру застрахованих осіб.


До заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та, за необхідності, скановані копії документів, які можуть бути використані при прийнятті рішення щодо фінансування.


Зверніть увагу:


  1. Обмежено максимальну кількість листків непрацездатності в одній заяві-розрахунку до 200 штук.
  2. Не допускається використання лапок у назві суб’єкта господарювання при заповненні заяви-розрахунку.
  3. Не потрібно роботодавцям для подання заяв-розрахунків укладати з ПФУ договір про визнання КЕП, як це було передбачено раніше у взаємовідносинах із ФССУ.
  4. Роботодавці можуть скласти заяву-розрахунок у паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру ПФУ у разі неможливості користуванням е-кабінетом на вебпорталі ПФУ.


Джерело: ПФУ